Siis nyt mua kyllä ärsyttää lievästi sanottuna. Kävin vaa'alla ja 2 kg tullut takaisin.. Mut enpä mä kyllä mitenkään kovin aktiivinen ole jaksanut olla, että ei sen puoleen. Tää on juurikin tätä jojolaihduttamista kun oikein tiiä mitä pitäisi tehdä ja miten.. Ehkä pitäs alottaa siitä salille menosta, mutta kun ei vaan uskalla yksin! Hirvittää ajatuskin olla siellä turistina kun muut treenaa.. Eikä toi yks kaverikaan nyt ole oikein saanut aikaseksi edes soittaa mulle että tuleeko se mukaan vai ei... Ja joojoo ei sais kaverista olla kiinni sinne meno, mutku eka kerta!! Huijjj!

Eilen tuli mun Massin tilaus. Mansikka & Suklaa proteiinijauhe ja sit siin tuli kylessä jotain fat burner kapseleita. Tässä kuva, joskin tosi huono sellanen, kun muksu hävitti mun kameran muistikortin niin ei voi sillä kuvaa, ja sit puhelimen vein eilen huoltoon. Eli kuvat otettu webillä! :D

Snapshot_20130604-normal.jpg

 

Seuraavaksi voisinkin avautua siitä mitä peilissä nään, ja siitä mitä mä tuolla kadulla tunnen.

Eli peilikuva ensiksi käsittelyyn!! Joka kerta kun mä katson sinne nään lihavan naisen joka vois olla ihan ok jos ei tosiaan olisi tota ylimäärästä! Monet sanoo mulle että oot kaunis, vitut mä sitä uskon. Näytän läskiltä sialta jos multa kysytään omaa mielipidettä, jonka kylläkin pyrin pitämään omana tietonani. :S

Seuraavaksi se ulkona olo.. Eilenkin bussissa 2 mua isompaa daamia tuijjotti mua vihasesti ajattelin et mikä vittu siinä on. Ensinnäkin selventääkseni mulla oli mekko päällä. Sellanen niskalenkki systeemi joka peittää ihan hyvin polviin asti. Mietin vaan että mitä ne oikeen katso, sitäkö että miten toi läski kehtaa pitää mekkoa, vai olivatko ne yksinkertaisesti kateellisia kun eivät itse kehdanneet.. Ja molemmat oli siis sellaisia plus 100kg neitoja joilla paino näytti koostuvan pää asiassa läskistä toisin kun mulla. Ja en nyt siis mitenkään kehu itseäni kun sanon faktat, mulla on myös lihasta, ei vaan läskiä.

Ja nyt sitten järkyttääkseni muita lisää kuva mun isosta persustasta.. Ja sori noi farkut ei oikein istu, omaan niin omituisen muotosen kropan...

Snapshot_20130604_2-normal.jpg

 

Että sellasta kirjottelua tänään, josko sitä aktivoitusi ettei jää noi itelle annetut lupaukset vaan puheiden asteelle! Se on HEIPS! :D