Nyt mä sen päätin! Tätä on harkittu jo hetken aikaa, mut mitään ei ole saatu aikaseksi oikeastaan. Tai no joo, ruokapuoli paremmalla kantilla mut ei niinkun näin muuten...

Mun pitäisi varmaan kertoa itsestäni vähäsen, en oikein tiedä miten tässä bloggailussa on tapana tehdä mut mä ajattelin tän näin :D

Eli ikäähän mulla on 21 vuotta, ja asun pääkaupunkiseudulla. Pituutta löytyy 169cm ja painoa tällä hetkellä hurjat 88.5kg !! Eli arvatenkin että sitä pitäisi vähentää!

Asiat mitkä on johtaneet mun lihomiseen on mun kaksi ihanaa tytärtäni (synt. 09/2010 ja 01/2012 ) sekä sitten toi herkuttelu, en yritäkkään syyttää lapsia vain tästä niinkuin jotkut muut tekee! :D

Varsinaista tavoite painoa mulla ei ole, kunhan ois normaalin rajoissa ja näyttäisi paremmalta. Maha on ehkä mulla se pahin alue koska siinä on ihan mielettömän rumat arvet, sekä löysää ihoa ja kaiken kukkuraksi sitä läskiä mitä nyt olen alkamassa polttaa!

Nyt pistän teille järkyttäviä lähtökuvia, sekä järkyttäviä lähtömittoja tähän!

SDC13760-normal.jpg

Eli tässä kuva mun jaloista, kuten näette ei se niin pahan näköinen kohta!

 

SDC13768-normal.jpg

Maha ja kylki. Se yks hemmetin iso ongelma alue!!!! Ja taitaapa tuolta se toinenkin ongelma näkyä, käsivarret nimittäin!

 

Lähtömitat

Rinnan ympärys: 90cm  (tissien alta mitattuna!)

Vyötärön ympärys: 102cm

Lantion ympärys: 109cm

Paino: 88.5kg ( kuten jo aikasemmin mainitsinkin!)